Управління в кризу або чому тестінг — наше все
П’ять важливих запитань до Ренати Чучмай, старшого віце-президента та Global HR Business Partner SoftServe. Матеріал записаний під час зустрічі DYB club. Питання ставив Ігор Гут, співзасновник DYB Ukraine.

Автор:

Рената Чучмай
Переглядів: 2013

Автор:

Рената Чучмай
Переглядів: 2013

Матеріал підготовано для видання Новое Время

Коронакриза — коли все закінчиться?

Ми вийшли з точки А і прийшли в точку Б, яка нам дуже не подобається. І тепер ми шукаємо стратегію та будуємо плани про те, як повернутися в точку А. Але це — ілюзія. Насправді, у нас має бути стратегія як змінитися, як переформатуватися, як вивчити уроки. Найважливіше — ми більше не повернемось в точку А.

Криза — це коли все стає очевидним. Коли можна зрозуміти про себе абсолютно все — про свій бізнес, топ-менеджмент.

Ця криза — момент коли ви будете бачити точки, де можна замінити людей на більш якісні процеси, оцифровані рішення. Ваш бізнес потребує оптимізації, щоб залишатися ефективним, виходити на результат з меншою кількістю співробітників.

Людей треба звільняти?

Якщо розділити ситуацію з людьми на чорно-білі варіанти, то чорний варіант такий: люди — це зло і всіх треба звільнити, а білий — я буду скорочувати людей в останню чергу. Але посередині цієї чорно-білої гами є маса варіантів. Через зменшення кількості робочих місць після кризи настане баланс між ринком працівника і ринком роботодавця. Це підсилить позицію бізнесу. Червень, липень — ідеальний час для хантингу.

Чому люди хочуть повернутися в офіс?

Ми — істоти які не звикли жити вдома, ми вдома тільки спимо. А сьогодні ми раптом змінили місце проживання — переїхали додому. Тепер можливість працювати в офісі сприймається майже як розкіш. Щоб оцінити треба втратити.

Які керівники потрібні компаніям сьогодні?

Навички керівників сьогодні кардинально переглядаються.

Можна сказати, що відбувається зміна поколінь менеджерів.

Криза — це один з етапів життя компанії. Тому треба брати у компанію не антикризових менеджерів, а кризових. Тих, хто вміє жити в кризу, а не тих, хто бореться з нею.

А що робити власникам?

Я б порадила власникам — подумайте, хто ключова людина у вашому бізнесі на сьогодні? Якщо власник відповідає «я сам» — це найкращий підхід, який я можу запропонувати. Без вас вам цей бізнес не потрібен. Ви дуже піклуєтесь про ключових топів, а як ви піклуєтесь про себе в цей важкий час? Сьогодні власник — це опора, людина, на яку всі спираються, чекають геніальних рішень та допомоги. А вам є на кого спертися, з ким порадитись?

 

Запрошуємо Вас на вебінар
Chief ENERGY Officer
з Ренатою Чучмай
Детальніше

Стаття була цікавою? Подiлiться нею з друзями

Отримуйте добірку статей про тренди в просуванні бізнесу, практичні поради з маркетингу та новини DYB [Develop Your Business].

Не частіше 2 разів на тиждень.

схожі статті
5 «нельзя», если у вас сильные конкуренты
На традиционных рынках страны становится тесно. Компании толкаются локтями и стараются расти внутрь рынка, за счет доли конкурентов. Ключевым преимуществом становится технологичность и культура компании. Теперь не так важно сколько у вас конкурентов, а важно насколько они сильны.
читати
Власники та Рада директорів: що робити, якщо ви не готові?
Українські компанії зростають, а разом із ними й ризики прийняття поспішних, емоційних рішень. Компаніям як повітря потрібна зовнішня експертиза та погляд зі сторони. Але чи потрібна для цього Рада Директорів?
читати
5 «нельзя», если у вас сильные конкуренты
На традиционных рынках страны становится тесно. Компании толкаются локтями и стараются расти внутрь рынка, за счет доли конкурентов. Ключевым преимуществом становится технологичность и культура компании. Теперь не так важно сколько у вас конкурентов, а важно насколько они сильны.
читати
Власники та Рада директорів: що робити, якщо ви не готові?
Українські компанії зростають, а разом із ними й ризики прийняття поспішних, емоційних рішень. Компаніям як повітря потрібна зовнішня експертиза та погляд зі сторони. Але чи потрібна для цього Рада Директорів?
читати