Як лідеру працювати з людським капіталом?
«Бізнес каже немає людей, люди кажуть немає роботи. А чого немає реально? Компетенцій» Інтерв'ю Ренати Чучмай – старшого віце-президента з управління людським капіталом SoftServe

Автор:

Рената Чучмай
Переглядів: 4018

Автор:

Рената Чучмай
Переглядів: 4018

Ділиться досвідом Рената Чучмай – Старший віце-президент з управління людським капіталом компанії SoftServe (роботодавець #1 у Східній Європі впродовж 9 років). Експерт DYB з Human Capital.

Бізнес каже немає людей, люди кажуть немає роботи. А чого немає реально? Компетенцій

Знання і навички, особливо пов’язані з технологіями, застарівають на очах. Ми вже не маємо розкоші набирати кандидатів відповідно до наших очікувань.

Бізнес будується під наявні людські ресурси.

Рекрутинг, адаптація, навчання, оцінювання, мотивація стануть бізнес-процесами незалежно від індустрії, і будуть адаптовуватись під ринок працівника. А люди вибиратимуть: або цікава високооплачувана робота, яка вимагає постійного навчання, змін, готовності конкурувати на глобальному ринку, або стабільна (читай — рутинна) професія з невисокою оплатою.

Страх дозволяє зберігати статус кво: передбачувано, але дешево. Зміни лякають: без гарантій, але дорого. Вибір є і в бізнесу, і в людей.

Лідери не управляють компетенціями. Вони управляють візіями та емоціями людей

Сент Екзюпері казав “Якщо ти хочеш побудувати корабель, не треба скликати людей, планувати, ділити роботу, діставати інструменти. Треба заразити людей прагненням до нескінченного моря. Тоді вони самі збудують корабель”.

Від  себе додам – щоб «заразити» когось, треба самому любити свою справу.

Від усього серця. Саме це дасть людям бажання і можливості  робити те, що є найбільш доцільним і прибутковим для бізнесу.

Людям потрібні люди, щоб бути людьми

Картинки по запросу softserve

У людей є базова потреба – бути серед собі подібних. Ми стаємо homo sapiens лише при умові, що нас оточують ці самі homo sapiens.

Згадайте історії Мауглі та дітей, що росли до певного віку поза соціумом…

Середовище формує і впливає на нас набагато сильніше, аніж це хочеться визнати.

Ми це відчуваємо інстинктивно, прагнучи росту, просування, цікавих зв’язків.

Саме тому компанії, які створюють не лише «робочі місця», а середовища спілкування і розвитку людей, виграватимуть в коротко і довго-терміновій перспективі.

✦ Дізнайтесь як ефективно працювати з людським капіталом на програмі People Business з Ренатою Чучмай

Цікаві факти про SoftServe

Заснована у Львові, сьогодні є глобальною ІТ-компанією. 40 офісів компанії знаходяться у 12 країнах, в тому числі на висококонкурентних ринках (Велика Британія, США, Канада, Німеччина та ін.). З 2010 року компанія входить в ТОП-100 глобальних аутсорсерів світу (The Global Outsourcing 100).

Серед клієнтів SoftServe – General Electric, Microsoft, Nestle, Unilever, Castrol, Cisco, Deutsche Bank, IBM, Panasonic.

Сьогодні кількість працівників корпорації SoftServe налічує понад 7000 людей.

Стаття була цікавою? Подiлiться нею з друзями

Отримуйте добірку статей про тренди в просуванні бізнесу, практичні поради з маркетингу та новини DYB [Develop Your Business].

Не частіше 2 разів на тиждень.

схожі статті
Украину спасут оптимисты или Предприниматели не ошибаются
Мысли Игоря Гута, сооснователя украиско-шведского проекта DYB [Develop Your Business] после встречи DYBclub «ВАРТІСТЬ ОПТИМІЗМУ»
читати
Что помогло шведским компаниям стать мировыми лидерами?
Швеция, небольшая страна, но создала 50 гигантов таких как IKEA, Scania, Ericsson и др. Каждый из них занимает одну из лидерских позиций в своей отрасли на мировом рынке. Как им это удалось? Постоянные инновации и культура принятия решений на основе дискуссии.
читати
Украину спасут оптимисты или Предприниматели не ошибаются
Мысли Игоря Гута, сооснователя украиско-шведского проекта DYB [Develop Your Business] после встречи DYBclub «ВАРТІСТЬ ОПТИМІЗМУ»
читати
Что помогло шведским компаниям стать мировыми лидерами?
Швеция, небольшая страна, но создала 50 гигантов таких как IKEA, Scania, Ericsson и др. Каждый из них занимает одну из лидерских позиций в своей отрасли на мировом рынке. Как им это удалось? Постоянные инновации и культура принятия решений на основе дискуссии.
читати