У кожної компанії наступає час, коли вона накопичує помилки і починає масштабувати неефективність.
В цей момент варто згадати принцип Мікеланджело — я беру камінь і відсікаю все зайве.
На програмі ми визначимо ваш тип бізнес-моделі, відкинемо все зайве та направимо фокус компаніїї на ефективність та конкурентоздатність.
Всі вони пов’язані між собою та є продовженням вашої ДНК. На програмі ми визначимо ДНК КОМПАНІЇ як набір принципів для прийняття складних рішень.
1. ПРИВІТ, ЯКІСНА КОНКУРЕНЦІЯ!
Ринки швидко переходять від кількісної до якісної конкуренції. Ковід та війна тільки прискорили ці процеси. Компанії виходять на міжнародні ринки, тотальна диджіталізація створює нову крос-галузеву мегаконкуренцію.
Переможцями стають спроможні створити технологічний відрив та релевантну корпоративну культуру.
4. ДОРОЖНЯ КАРТА
Провівши вашу компанію через інструменти тесту, ми зберемо всі питання в одну модель. На одній сторінці, завжди перед очима у вас буде план, що робити далі.
2. КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ СТВОРЮЄТЬСЯ СИСТЕМНО
Новий логотип не дорівнює бренд, бренд не дорівнює успіх.
Потрібен системний підхід:
бренд + продукт + бізнес-модель.
Друга частина програми про те, як знайти баланс в цьому трикутнику.
Чому навіть високої якості продукту недостатньо для успіху? Що таке уявна якість та як її створити.
Ми протестуємо вашу компанію на збалансованість:
• ціна – цінність
• якість продукту – якість комунікацій
• прибуток сьогодні – бренд завтра
5. ДНК КОМПАНІЇ — ЦЕ АЛГОРИТМ, ЯКИЙ ДОПОМАГАЄ РОЗВИВАТИСЯ СИСТЕМНО
Після участі у відкритій програмі ми рекомендуємо залучати команду до змін і провести ДНК у корпоративному форматі. На цьому етапі ми фокусуємо увагу на трикутниках ПРОДУКТ — РИНОК та БРЕНД.
Це може бути одна зустріч або дві окремо. Корпоративні програми кастомізуються під виклики вашої компанії.
3. ЕФЕКТИВНІСТЬ. ТИП БІЗНЕС-МОДЕЛІ
Якість продукту і бренд впливають на оборот, але це не гарантує прибуток.
Він залежить від ефективності бізнес-моделі. Як її оцінити?
Існує три різних шляхи до ефективності, три типи бізнес-моделі.
Більшість компаній змішують їх і втрачають ефективність та конкурентоздатність.
Третя частина про те, як обрати свій шлях, свою ДНК. Ми протестуємо Вашу компанію та визначимо набір ключових принципів, які стануть для вас фільтром для прийняття адекватних стратегічних рішень.
ЧАС ПЕРЕЗАВАНТАЖИТИСЯ
Програма сфокусує вашу увагу і сформує критично важливий порядок денний. Вона є безцінною підготовкою до стратегічної сесії. Ми радимо і на відкриту приїхати з колегами, ключовими керівниками компанії.
Приєднуйтеся та перезавантажуйтеся разом з цікавими незламними людьми.
1. ПРИВІТ, ЯКІСНА КОНКУРЕНЦІЯ!
Ринки швидко переходять від кількісної до якісної конкуренції. Ковід та війна тільки прискорили ці процеси. Компанії виходять на міжнародні ринки, тотальна диджіталізація створює нову крос-галузеву мегаконкуренцію.
Переможцями стають спроможні створити технологічний відрив та релевантну корпоративну культуру.
2. КОНКУРЕНТОЗДАТНІСТЬ СТВОРЮЄТЬСЯ СИСТЕМНО
Новий логотип не дорівнює бренд, бренд не дорівнює успіх.
Потрібен системний підхід:
бренд + продукт + бізнес-модель.
Друга частина програми про те, як знайти баланс в цьому трикутнику.
Чому навіть високої якості продукту недостатньо для успіху? Що таке уявна якість та як її створити.
Ми протестуємо вашу компанію на збалансованість:
• ціна – цінність
• якість продукту – якість комунікацій
• прибуток сьогодні – бренд завтра
3. ЕФЕКТИВНІСТЬ. ТИП БІЗНЕС-МОДЕЛІ
Якість продукту і бренд впливають на оборот, але це не гарантує прибуток.
Він залежить від ефективності бізнес-моделі. Як її оцінити?
Існує три різних шляхи до ефективності, три типи бізнес-моделі.
Більшість компаній змішують їх і втрачають ефективність та конкурентоздатність.
Третя частина про те, як обрати свій шлях, свою ДНК. Ми протестуємо Вашу компанію та визначимо набір ключових принципів, які стануть для вас фільтром для прийняття адекватних стратегічних рішень.
4. ДОРОЖНЯ КАРТА
Провівши вашу компанію через інструменти тесту, ми зберемо всі питання в одну модель. На одній сторінці, завжди перед очима у вас буде план, що робити далі.
5. ДНК КОМПАНІЇ — ЦЕ АЛГОРИТМ, ЯКИЙ ДОПОМАГАЄ РОЗВИВАТИСЯ СИСТЕМНО
Після участі у відкритій програмі ми рекомендуємо залучати команду до змін і провести ДНК у корпоративному форматі. На цьому етапі ми фокусуємо увагу на трикутниках ПРОДУКТ — РИНОК та БРЕНД.
Це може бути одна зустріч або дві окремо. Корпоративні програми кастомізуються під виклики вашої компанії.
ЧАС ПЕРЕЗАВАНТАЖИТИСЯ
Програма сфокусує вашу увагу і сформує критично важливий порядок денний. Вона є безцінною підготовкою до стратегічної сесії. Ми радимо і на відкриту приїхати з колегами, ключовими керівниками компанії.
Приєднуйтеся та перезавантажуйтеся разом з цікавими незламними людьми.