Конкуренція посилюється. І визначати переможців тепер будуть два основні чинники: технологічність і культура.
Або Hard і Soft. Створення бізнес-моделей стає складнішим.
Найближчими роками ми вперше стикнемось з якісною конкуренцією. До кількісної ми вже звикли, вона б’є неболяче. На ринку може бути 10-20 гравців, але всі вони варті один одного. Якісний гравець це той, хто створив технологічний відрив та унікальний культурний код. Це компанія, яка перевершує всіх у ключових компетенціях і може заробляти навіть там, де решта несе збитки. Вона утримує клієнта непомітними зв'язками принципу Service over Goods та створює для нього досвід, що торкає серце.
системний дослідник українського бізнесу
З 2011 року керуючий партнер DYB | Develop Your Business (шведсько-український проект для власників).
У програмах DYB в Україні взяли участь понад 500 компаній.
З 2003 по 2010 директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD Ukraine (увійшла до топ-10 найефективніших у рітейлі (Forbes) та до топ-100 найприбутковіших компаній України (delo.ua).
Ігор входить до складу Дорадчих Рад низки українських та міжнародних компаній. Є членом Експертної Ради Українського Маркетинг Форуму.
Кандидат економічних наук, захистив дисертацію у сфері поведінки споживачів. Член Несторівської групи (незалежне об’єднання інтелектуалів, націлене на створення візії України). Член правління IRF (International Renaissance Foundation, є частиною OSF, заснованої Джорджем Соросом).
Попередня реєстрація є обов'язковою.