Як нові ідеї і кооперація допомогли середньому бізнесу вижити в карантин
Нові концепції в компаніях DREAM HOSTELS, SALATEIRA, BASKET, MOEcoTAXI під час карантину.

Автор:

DYB
Переглядів: 1675

Автор:

DYB
Переглядів: 1675

DREAM HOSTELS

відкрили хостели в Києві та Львові для довгострокового проживання (від 1 місяця та більше) та стали аналогом оренди апартаментів.

У людей не завжди є можливість домовитися з орендодавцем про зниження плати, а шукати нове житло в період карантину некомфортно і небезпечно.  Тому ця послуга виявилася доступним виходом із складного становища та стала актуальною.

SALATEIRA

поки двері мережі fast-healthy food ресторанів закриті для відвідувачів, у Salateira створили «SALATEIRA BOX» – набори улюблених продуктів. З можливістю доставки або самовивозу.

http://salateira-box.com.ua/

BASKET

мережа фуд-маркетів Basket не зачинена на карантин, але цей формат дуже залежний від трафіку на вулиці, який зараз зник. Basket не мали власної доставки, тому пішли на кооперацію із мережею ресторанів та доставки Япошка. Разом вони запустили послугу доставки продуктів харчування у Харкові.

Замовлення можна здійснити на сайті супермаркету або надіславши список у вайбер/телеграм. Доставка здійснюється впродовж двох годин з моменту замовлення.

https://basket.ua/

MOEcoTAXI

перше еко-таксі Ужгорода, яка використовує лише електромобілі,  на період карантину перепрофілювались у сервіс безпечної доставки харчових продуктів та кур’єрських послуг 24/7.

Також, MOEcoTAXI підтримали міську ініціативу щодо безкоштовного перевезення медичних працівників транспортом автопарку.

Стаття була цікавою? Подiлiться нею з друзями

Отримуйте добірку статей про тренди в просуванні бізнесу, практичні поради з маркетингу та новини DYB [Develop Your Business].

Не частіше 2 разів на тиждень.

схожі статті
5 «нельзя», если у вас сильные конкуренты
На традиционных рынках страны становится тесно. Компании толкаются локтями и стараются расти внутрь рынка, за счет доли конкурентов. Ключевым преимуществом становится технологичность и культура компании. Теперь не так важно сколько у вас конкурентов, а важно насколько они сильны.
читати
Если ты получил удовольствие, даже если не заработал, ты – предприниматель
Полина Кошарная – совладелец группы Сузирья (ТМ Природа, сеть Master Zoo) о принципах масштабирования, духе предпринимательства и еще о том, как это быть бизнес-леди и мамой одновременно. Закончила шведскую программу Advisory Board в 2018 году
читати
5 «нельзя», если у вас сильные конкуренты
На традиционных рынках страны становится тесно. Компании толкаются локтями и стараются расти внутрь рынка, за счет доли конкурентов. Ключевым преимуществом становится технологичность и культура компании. Теперь не так важно сколько у вас конкурентов, а важно насколько они сильны.
читати
Если ты получил удовольствие, даже если не заработал, ты – предприниматель
Полина Кошарная – совладелец группы Сузирья (ТМ Природа, сеть Master Zoo) о принципах масштабирования, духе предпринимательства и еще о том, как это быть бизнес-леди и мамой одновременно. Закончила шведскую программу Advisory Board в 2018 году
читати