Назад

Бізнес-модель

15 лютого, Київ 

Конкуренція посилюється. І визначати переможців тепер будуть два основні чинники: технологічність і культура.
Або Hard і Soft. Створення бізнес-моделей стає складнішим.

Найближчими роками ми вперше стикнемось з якісною конкуренцією. До кількісної ми вже звикли, вона б’є неболяче. На ринку може бути 10-20 гравців, але всі вони варті один одного. Якісний гравець це той, хто створив технологічний відрив та унікальний культурний код. Це компанія, яка перевершує всіх у ключових компетенціях і може заробляти навіть там, де решта несе збитки. Вона утримує клієнта непомітними зв'язками принципу Service over Goods та створює для нього досвід, що торкає серце.

Новий воршоп Ігоря Гута – це стрес-тест Вашої бізнес-моделі та приклади успіху в Україні 

План воркшопу

Замість розминки :) 
Конкуренція переходить з кількісної в якісну. Чим це нам загрожує?

ЧАСТИНА. Технологічний відрив
  • Стрес-тест для компаній учасників – на чому побудована ваша конкурентоспроможність?
  • «Розділена компанія» – що мали на увазі Джон Хагель і Марк Сінгер, говорячи про бізнес-моделі? 

Тестуємо на компаніях учасників 

  • Affordable Excellence: поєднуємо те, що важко поєднати. Як реалізувати цю концепцію і стати недосяжним?
  • Як створюють технологічний відрив світові лідери (моделі IKEA, Scania та інші) і що ми можемо взяти для себе?
  • Хто, як і на яких ринках створив технологічний відрив в Україні?
ЧАСТИНА. "Культура з'їдає стратегію на сніданок"
  • Новий принцип конкуренції – Service over Goods
  • Як створити модель управління культурним кодом компанії

Тестуємо на компаніях учасників 

  • Ключова роль засновника. Перемогти себе = стати непереможним
  • Корпоративні культури або різні шляхи до прибутку
  • Кому і як вдалося створити сильні корпоративні культури в Україні

І на десерт :) 
ДНК компанії: як зв'язати технологічність і культуру у вашій бізнес-моделі? 

 

Про автора

Ігор Гут 

системний дослідник українського бізнесу

З 2011 року керуючий партнер DYB | Develop Your Business (шведсько-український проект для власників).
У програмах DYB в Україні взяли участь понад 500 компаній.
З 2003 по 2010 директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD Ukraine (увійшла до топ-10 найефективніших у рітейлі (Forbes) та до топ-100 найприбутковіших компаній України (delo.ua).

Ігор входить до складу Дорадчих Рад низки українських та міжнародних компаній. Є членом Експертної Ради Українського Маркетинг Форуму. 

Кандидат економічних наук, захистив дисертацію у сфері поведінки споживачів. Член Несторівської групи (незалежне об’єднання інтелектуалів, націлене на створення візії України). Член правління IRF (International Renaissance Foundation, є частиною OSF, заснованої Джорджем Соросом).

Організаційні деталі

15 лютого 

Київ, City Hotel 

Вартість участі – 8700 грн (включає спеціальні матеріали, ланч та каву) 

 *для випускників шведської програми DYB та програми ДНК компанії – 5700 грн

Кількість місць обмежена інтерактивним форматом 

Приєднатися

Ім'я
E-mail
Телефон

Дякуємо, 
Ваша заявка прийнята