Назад

Advisory Board

Менеджери керують компаніями, підприємці їх створюють. Це особливий талант.

Advisory Board – шведська програма для власника у форматі Дорадча Рада

 

Коли Ваша компанія зростає, пошук рішень стає неоднозначним

  • моя стратегія, як власника та стратегія компанії
  • як визначити мою роль, якщо я є власником кількох компаній
  • як побудувати безпечні стосунки з партнерами
  • скільки коштує моя компанія та як збільшити її капіталізацію
  • як залучити інвестиції для масштабування
  • що таке корпоративне управління? Як делегувати повноваження одночасно з відповідальністю
  • який тип бізнес-моделі зробить мою компанію ефективною
  • як стати конкурентоспроможним на міжнародному ринку
  • як збалансувати бізнес та особисте життя
  • хто я і на що я здатен

Ви знайдете рішення завдяки спеціальному формату Дорадча Рада

Твоя компанія, п’ять точок зору

Аdvisory Вoard [Дорадча Рада]

Дозволяє власнику залучити в компанію зовнішню експертизу, якої не вистачає для розвитку. А також отримати незаангажований погляд на свою компанію з боку інших бізнесменів та експертів DYB.

На програмі Аdvisory Вoard ми створюємо Дорадчу Раду для Вашої компанії. Одночасно Ви стаєте членом Дорадчої Ради кількох інших компаній.

Структура програми Advisory Board

Програма триває майже рік і включає:

Бізнес-тур до Швеції (Стокгольм)
триває тиждень та включає:
  • навчання корпоративному управлінню (підготовка Вас як члена Advisory Board)
  • візити у відомі шведські компанії (Ericsson, IKEA, Scania etc), вивчення їх підходів та бізнес-моделей
  • знайомство з інноваційною та підприємницькою культурою Швеції (2-е місце в світі з інновацій)
Advisory Boards в компаніях учасників
Ця частина проходить прямо у Вас в компанії.

Ви отримаєте зовнішню оцінку з боку експертів DYB та бізнесменів – учасників програми.

Також, як член Advisory Board, Ви відвідаєте компанії інших учасників. Побачите як працюють їх бізнес-моделі, долучитесь до оцінки стратегічних рішень в цих бізнесах.

Ваше мислення, як бізнесмена, вийде за межі однієї компанії. Ви зрозумієте спільні принципи вирішення складних завдань розвитку бізнесу.

Чотири навчальні модулі у форматі Advisory Board:
  • Стратегія власника та бізнес-платформа компанії 
  • Бізнес-модель і стратегія маркетингу 
  • Лідерство та управління змінами 
  • Фінансова стратегія та капіталізація компанії 

Кожен модуль триває 3 дні. Проходить у комфортних заміських конференц-центрах. На цей період Ви зануритесь у особливу атмосферу, де гармонійно поєднані навчання, клубні дискусії та відпочинок

Інтеграція в робочі зустрічі DYB club
DYB club – це клуб власників бізнесу, випускників програми DYB.

Робочі зустрічі – це сервісна підтримка створених на програмі Дорадчих Рад. Вже під час навчання Ви зможете інтегруватись у середовище DYB club, розширити ділові контакти, познайомитись з компаніями випускників та залучити додаткову зовнішню експертизу.

Захист стратегії розвитку та капіталізації компанії
Останній та найважливіший етап.

Всі стратегічні інструменти та ідеї, напрацьовані на програмі, Ви інтегруєте в один документ – Стратегію розвитку та капіталізації компанії. 

До створення документу може бути залучена команда топ-менеджменту Вашої компанії. Але захищаєте Стратегію розвитку Ви особисто перед Дорадчою Радою та інвестиційною комісією з експертів DYB. 

В результаті програми Advisory Board:

  1. Розробите свою стратегію, як власника, як підприємця. Ваше мислення вийде за межі компанії. Почнете краще розуміти себе – як лідера, як особистість.
  2. Створите Стратегію розвитку та капіталізації компанії на 3 роки. Перевірете її реалістичність та привабливість для інвестора завдяки захисту перед Дорадчою Радою та експертною комісією.
  3. Станете членом DYB business club. Інтелектуальне середовище клубу буде підтримувати створену Дорадчу Раду, сприяти розвитку бізнесу та Вас, як особистості.

Експерти

DYB - це міжнародна команда експертів, найкращих у своїх сферах. Кожен з них збалансованим чином поєднує бізнес- і викладацький досвід . Програма також залучає запрошених доповідачів від провідних українських компаній.
Крістер Ферлінг

Президент і співвласник IFL Entrepreneur AB, старший консультант і акціонер Swedish Development Advisers AB, Assista, Uno Alfredeen & Co AB, член рад директорів низки західноєвропейських компаній більше

Ігор Гут

Керуючий партнер шведського проекту DYB Ukraine. Експерт зі стратегічного маркетингу та бізнес-моделювання. Системний дослідник українського бізнесу, к.е.н. більше

Петер Зашев

Академічний директор і керівник корпоративних програм Hanken & SSE Executive Education (представництво Stockholm School of Economics у Фінляндії). Експерт з лідерства та управління змінами більше

Інна Саксе

Inna Saxe – СЕО компанії Bra samarbete INSA (Стокгольм). Партнер CoreCode International, сертифікований тренер програми Radical Collaboration, яка включає Гарвардський метод вирішення конфліктів. більше

Рената Чучмай

Senior Vice President і Global HR Executive найбільшої української IT компанії SoftServe. більше

Владислав Толкач

Експерт з контролінгу (ступінь Controller's Master, Німеччина). Партнер і керівник ряду програм у бізнес-школі ІПМ (Мінськ). Викладач корпоративних програм Hanken & SSE Executive Education (Фінляндія). більше

/

Крістер Ферлінг


Президент і співвласник IFL Entrepreneur AB, старший консультант і акціонер Swedish Development Advisers AB, Assista, Uno Alfredeen & Co AB, член рад директорів низки західноєвропейських компаній.

Генеральний директор і засновник компаній у Західній Європі протягом 30 років. Активний власник. Успішно продав 7 компаній.Спеціалізація: стратегічне планування та розробка бізнес-концепцій для швидкозростаючих підприємств, реструктуризація підприємств і антикризове управління, корпоративне управління, розробка та впровадження програм корпоративного навчання. 

Реалізував десятки проектів в різних країнах світу: Нідерланди, Німеччина, Росія,Канада, Фінляндія, Швеція, США, Україна, Ботсвана, Гана, Нігерія, Індія.

Ігор Гут

Керуючий партнер шведського проекту DYB Ukraine.

Експерт зі стратегічного маркетингу та бізнес-моделювання.

Системний дослідник українського бізнесу, к.е.н.

З 2003 по 2010 директор зі стратегічного розвитку і маркетингу BROCARD Ukraine (увійшла в топ-10 найефективніших в рітейлі (Forbes) і в топ-100 найбільш прибуткових компаній в Україні (delo.ua).З 1998 по 2003 директор Дніпровської філії ТЕМДЕ Україна (міжнародна група зі штаб-квартирою у Швейцарії, портфель брендів: Schick, Rivoli, Darphan, мережа L`Escale). 

Ігор входить до Advisory Board низки українських і міжнародних компаній. Член Правління International Renaissance Foundation в Україні (заснований Джорджем Соросом).

Петер Зашев

Академічний директор і керівник корпоративних програм Hanken & SSE Executive Education (представництво Stockholm School of Economics у Фінляндії).

Експерт з лідерства та управління змінами. 

Один із засновників Prime Ventures – компанії, яка надає підтримку при виході на міжнародні ринки. Приймав участь в проектах для ЄС, ООН, FINPRO (Фінська агенція з развитку експорту), FINTRA (Фінський інститут міжнародної торгівлі), GIZ (Німецька агенція з міжнародного співробітництва). 

Серед клієнтів – міжнародні компанії Fortum, Lactalis, Pöyry, Supercell, Ramirent, Vaisala, OMV, Solvay, Hiab та інші.

Інна Саксе

Inna Saxe – СЕО компанії Bra samarbete INSA (Стокгольм). Партнер CoreCode International. Партнер компанії CoreCode International, сертифікований тренер програми Radical Collaboration, яка включає Гарвардський метод вирішення конфліктів.

Партнер компанії CoreCode International і засновник компанії Bra samarbete. Обидві компанії мають штаб квартири в Стокгольмі і проводять програми зі створення ефективних команд на основі методики, розробленої Вищою Військовою школою в Швеції.

Серед її клієнтів – компанії Ericsson, MSF (Médecins sans Frontières), HondaCity in Sweden, Sida (Swedish International Development Cooperation Agency), Dometic Poland та інші

Рената Чучмай

Senior Vice President і Global HR Executive найбільшої української IT компанії SoftServe.

Більше 15 років працює в світових компаніях у сфері управління персоналом. Має досвід формування компанії від 1-го до 5-ти тис. осіб, створення глобальної ресурсної стратегії. Розробила стратегії бренду роботодавця для компаній України, Словаччини, Тунісу, Єгипту та Китаю. Впроваджувала SAP для HR and Payroll.

Спеціалізація: впровадження стратегії розвитку людського капіталу на глобальному рівні. Створення гнучкої операційної HR структури в напрямках: корпоративна культура, управління талантами, лідерство, корпоративний університет, управління виконанням і компенсації, комунікації, утримання співробітників .

Владислав Толкач

Експерт з контролінгу (ступінь Controller's Master, Німеччина). 

Партнер і керівник ряду програм у бізнес-школі ІПМ (Мінськ).

Викладач корпоративних програм Hanken & SSE Executive Education (Фінляндія).

Влад має 15-річний досвід практичної роботи з компаніями різних галузей (виробництво, сфера послуг, дистрибуція, роздріб) - понад 30 проектів. Серед клієнтів - компанії Volkswagen, Верес, Санта Бремор, Armtek, Kapsch Telematic, Involux, Red Graphic, Каркас, Solar LS.

Пройшов навчання та стажування в Controller Akademie (Німеччина), Horvath & Partners (Німеччина), International Group of Controlling (Швейцарія), IFL Entrepreneur at SSE (Швеція), Celemi (Швеція), IEDC Bled School of Management (Словенія)

Заявка Advisory Board

Ім'я
E-mail
Телефон

Дякуємо!
Ваша заявка прийнята.